1. Vervelend voor u dat u een klacht heeft, kies hier uw woningcorporatie

Kies de corporatie waar u een klacht tegen wilt indienen.

Staat uw corporatie er niet tussen? Dan kunnen wij uw klacht helaas niet in behandeling nemen. Meer informatie
De Klachtencommissie is niet bevoegd om alle klachten in behandeling te nemen.
Lees meer

2. Heeft u uw klacht ingediend bij de contactpersoon van uw eigen corporatie?

Is uw klacht door uw contactpersoon bij de corporatie afgewezen?

3. De Klachtencommissie is niet bevoegd om alle klachten in behandeling te nemen.

Dit omdat uw klacht bijvoorbeeld door een andere instantie of commissie in behandeling moet worden genomen.

De klachten die wij niet in behandeling nemen zijn:
  • Klachten die al zijn voorgelegd aan rechter of Huurcommissie.
  • Klachten die discriminerend van aard zijn.
    Kijk voor meer informatie op www.discriminatie.nl.
  • Klachten die betrekking heeft op vaststelling van de huurprijs. Kijk voor meer informatie op www.huurcommissie.nl.
  • Klachten die feitelijk bij een andere commissie thuishoren, zoals een urgentiecommissie, kijk voor meer informatie op de website van uw eigen corporatie.
  • Klachten die anoniem worden ingediend.
  • Klachten die gaan over de vergoeding van schade of de (terug)betaling van een geldsom (hiervoor kunt u naar de (kanton)rechter).
Back icon
Previous
Next step
Thanks, submission has been recieved
Oops! Something went wrong while submitting the form